Domowy trykot The Citizens, nieprzerwanie od założenia klubu utrzymany jest w tradycyjnej błękitnej kolorystyce.
Na całej jego powierzchni znajdzie się delikatny wzór inspirowany czcionką z tablicy wyników. Na wewnętrznej części kołnierza Puma umieściła czas 93:20. To odniesienie do pamiętnego gola Sergio Agüero w meczu z Queens Park Rangers (3:2), który dał City mistrzostwo Anglii w 2012 roku, po raz pierwszy od 44 lat.
Tegoroczny wyjazdowy trykot The Citizens, inspirowany jest globalną inicjatywą Manchesteru City, dotyczącą czystej wody.
Koszulka na sezon 2021/22 łączy białą bazę z Ocean Depths. To, co wyróżnia się na zestawie, to odważny i przyciągający wzrok efekt nałożony na klubowe logo i producenta, przechodzący od różowego do fioletowego, a następnie do niebieskiego.
Logo Etihad Airways zawiera dodatkowy detal kropla wody, zainspirowany nowym programem piłki nożnej i bezpiecznej wody, stworzonym przez Citizens Giving, organizację charytatywną klubu. Logo Citizens Giving pojawia się również na wewnętrznej stronie kołnierzyka.
Koszulki Manchesteru City na sezon 2021/22 dostępne są na https://www.podstadionem.pl/sklep/manchester-city.html
Źródło: www.manchestercity.pl